/  Contact  /  Klantenservice


Klantenservice

Bouwbedrijf Postma hecht veel waarde aan een goede service en een open contact. Heb je vragen of opmerkingen over jouw gerealiseerde woning? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We helpen je graag verder!

Garantie en klachten

De garantievoorwaarden van Bouwbedrijf Postma zijn helder en praktisch. Hieronder hebben we kort samengevat welke garantietermijnen gelden voor jouw woning. Natuurlijk kun je ook na het verlopen van de garantietermijn bij ons terecht met je servicevraag. Wij gaan dan samen met jou op zoek naar de beste oplossing. Je hebt immers gekozen voor de service waar Bouwbedrijf Postma bekend om staat. Die blijven we graag waarmaken!

Geef je service- en garantieaanvraag even door via het contactformulier. We proberen binnen vijf werkdagen contact met je op te nemen. Wil je eerder om tafel, bel ons dan meteen via (0512) 332173


Soort klacht

Garantietermijn

(Verkorte) garantietermijn/uitgesloten

Bel installatie, alarminstallatie e.d. 6 maanden
Binnenriolering 6 jaar
Buitenriolering 2 jaar
HR++ beglazing 3 jaar
Hang- en sluitwerk 1 jaar
(Hoofd) draagconstructie 10 jaar
Installaties (verwarming, ventilatie, gas water en elektra) 2 jaar
Kromtrekken deuren (meer dan 10mm) 2 jaar
(Mechanische) ventilatie 2 jaar
Sanitair 1 jaar
Schilderwerk 1 jaar
Esthetische zaken (o.a. kleurverschillen) Uitgesloten
Krimpscheuren Uitgesloten
Stormschade (winduurgemiddelde > 17 m/s) Uitgesloten
(Mechanische) beschadigingen Uitgesloten
Voorzieningen buiten de woning (bijv. bestrating, tuin) Uitgesloten

Klachten formulier